čtvrtek 2. února 2017

Najlepší januárový zážitok

 Ľudová reštaurácia v Košiciach
Čakal ma až na konci mesiaca, ktorým som sa "prečítal" vo veľkom štýle. Napriek tomu nebude reč o knihách.

Keď som sa vydal do ulíc, netušil som, že mám hlad. A len čo som to zistil, napadlo mi, že sa zastavím v niektorom z rýchlych občerstvení, vezmem niečo do ruky a budem sa túlať ďalej.
Na Mlynskej ma však zaujal pútač v tvare prasiatka, na ktorom boli vypísané lahôdky - kotlíkový guláš, halászlé, jaternice. Netypická ponuka. Prešiel som okolo výkladu a pohľad dnu spôsobil, že som urobil ti kroky späť, otvoril dvere a ocitol sa...
...v perfektnom podniku. Zariadený s vkusom, vyzdobený pohľadmi na staré Košice a sedliacky voz. Samozrejme, nešiel som sa pozerať na interiér a tak som si z ponuky vybral kotlíkový guláš - bol na prvom mieste. A bol famózny.
Občerstvovacia stanica na Mlynskej sa volá Zlatý kotlík a rovnako ako interiér a ponuka je výborná aj jeho obsluha a príjemne pôsobí aj webka.
Odporúčam každému, čo pocíti hlad a je v blízkom okolí. Dnes, keď kdejaké celebrity prznia suroviny a predstierajú, že sa vyznajú v exotických kuchyniach, dobre padne dať si jednoduché, pôvodné a poctivé jedlo plné chutí v príjemnom prostredí a s pozornou obsluhou. Už sa teším na ďalšiu návštevu v Zlatom kotlíku.

1 komentář:

  1. dobre, ze maju male a jednoduche menu a pekny web. aj vnutri to vyzera pekne. ratam, ze obsluha je mila a pekna!

    OdpovědětVymazat